Online marketing na zahraničních trzích: Vaše firma musí být vidět
![](https://www.tovarnik.cz/wp-content/uploads/2016/10/web-3418241-scaled-1024x683.jpg)
Snad každý podnikatel by byl rád, aby jeho firma dokázala expandovat na zahraničních trzích. Jak tedy na to?
Možností je pochopitelně hned několik, důležité je, aby šla firma v zahraničí vidět.
Web musí umět cizí řeč
V první řadě je třeba upozornit na to, že internetové stránky musí mít několik jazykových mutací. Jen tak se k němu dostanou lidé ze zahraničních zemí. Jen velmi složitě se budou prokousávat třeba v Rusku internetovými stránkami, které jsou pouze v češtině anebo angličtině.
Na tuto skutečnost je nutné v každém případě myslet. Je jasné, že u intuitivně řešených webových prezentací mnohdy angličtina postačí, nicméně často je to velmi málo.
![seo-5169416](https://www.tovarnik.cz/wp-content/uploads/2021/10/seo-5169416-1024x680.jpg)
Optimalizace internetových stránek
Pojem SEO jistě není neznámý pro nikoho, kdo se zajímá o webové stránky. Pokud podnikatel optimalizuje své webové stránky pro české vyhledávače, pak se v zahraničí setká s neúspěchem. Problém pochopitelně může být i optimalizace na česká klíčová slova.
I když se snaží web dělat co nejvíce přívětivý pro Google, s českými klíčovými výrazy se mu umístit nahoře příliš nepodaří. Ideální je nechat si zpracovat analýzu klíčových slov přímo v jazyku země.
Sociální sítě a responzivita webu
Moderní mezinárodní internetový marketing se neobejde ani bez propagace na sociálních sítích. Ty jsou pochopitelně alfou i omegou k přivedení nových zákazníků. Nejedná se samozřejmě pouze o Facebook, ale i o Twitter a mnohé další sociální sítě.