Levný mobilní tarif

Proč platit současným mobilním operátorům nesmyslné a přemrštěné částky za hovory, textové zprávy nebo mobilní internet. Dosáhněte daleko lepších podmínek s pomocí retenčního oddělení.

Trápí vás vysoké a neúměrné ceny, které odvádíte svému mobilnímu operátorovi za hovorné, SMS zprávy nebo internet? Už vás nebaví být zařazen do běžné skupiny obyvatel, kteří jdou jednoznačně s davem a jsou ochotni platit těmto poskytovatelům přemrštěné sumy?

Potom se neostýchejte a vydejte se změnou mobilního tarifu, která může být přínosnější, než se může na první pohled zdát.

Jak začít s výběrem vhodného tarifu

U každého uživatele mobilního tarifu je to obdobné. Před několika lety jste si pořídili zvýhodněný telefon, k němu si platíte tarif s cenovou politikou odpovídající oné době a zcela nevědomky přeplácíte svého mobilního operátora.

Pakliže chcete telefonovat, psát nebo mailovat daleko levněji, měli byste si v první řadě čas od času projít aktuální nabídky těchto poskytovatelů a srovnat je se svými. Možná se budete divit, ale vývoj cen je zcela nevyzpytatelný a povětšinou si můžete znatelným způsobem polepšit. V pravidelných intervalech a různých obdobích jsou totiž předkládány speciální cenové nebo časově omezené akce.

Předpokladem k získání a možnosti změny výhodnějších tarifů je samozřejmě délka závazku, kterou jste se současným operátorem podepsali. Povětšinou to bývá období dvou let, kromě společnosti Vodafone, která vás v tomto ohledu nebude nikterak omezovat.

Při přechodu k zajímavějšímu a v mnohých případech hlavně konkurenčnímu tarifu, se setkáte s jedním velice zásadním sektorem daného operátora, kterým je retenční oddělení.

Jaký přínos pro vás má retenční oddělení

Retenční oddělení je určitá vyšší úroveň call center, respektive obchodníků daného operátora, kteří vám jsou schopni předložit daleko zajímavější a lepší cenové podmínky, kterých se v běžných produktových nabídkách jistě nedomůžete.

Dovolat se do retenčního oddělení samozřejmě není snadné a ve své podstatě ani neexistuje přímá telefonní volba. Vždy jste nejprve spojeni s klasickým pracovníkem call centra, který vám na základě vašich nespokojeností a výhrad k současnému mobilnímu tarifu navrhne alternativu, která však nebývá zdaleka zajímavá. V případě odmítnutí a obeznámení operátora s tím, že přecházíte díky výhodnějším nabídkám ke konkurenci, máte reálnou šanci na příchozí hovor z retenčního oddělení.

Pakliže patříte mezi zákazníka, který běžně provolá kolem 350,– až 500,– Kč měsíčně a své závazky platí včas, jste jistě zajímavý klient, o kterého není radno přijít. S narůstajícími výdaji za mobilní služby se samozřejmě zájem operátora stupňuje. Právě retenční oddělení tak může být ideální cestou k získání zajímavých bonusů a cen, jež mohou výrazně předčít současné nabídky.

Na co nezapomenout při změně mobilního tarifu

Pokud se rozhodnete vyrazit do boje se současným operátorem, jež vám může přinést náležité úspory, informujte se podrobně o dalších konkurenčních nabídkách. Vypočtěte si průměrnou měsíční útratu za období alespoň šesti měsíců a buďte při jednání s call centrem zcela neoblomní a trvejte na změně současného operátora.

V případě komunikace s retenčním oddělením předkládejte reálné podmínky setrvání u dané společnosti, jež jsou realizovatelné a nikoli přemrštěné. Získat pak můžete tarif, který vám v rámci ročního užívání může ušetřit až několik tisíc korun.

Tipy na komunikaci s retenčním oddělením

  • Dříve bylo retenční oddělení pro speciální případy zákazníků. Dnes řeší problémy zákazníků každý den. Pokud se Vám nabídka tohoto oddělení nebude zamlouvat, trvejte na svém. Požádejte o změnu čísla. Často se stává, že právě až skutečný požadavek změny čísla se stane impulzem pro nabídku snů.
  • Často mobilní operátoři nabízejí tisíce volných minut za mírně vyšší cenu. Opravdu potřebujete 3000 volných minut, které neprovoláte? Rozmyslete si jestli chcete ušetřit nebo získat lepší podmínky pro telefonování. Nabídky se různí.

 Copyright © 2023 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang