Test: Restaurace Litovel

Po dvou negativních zážitcích z brněnských hospod se slevovými kupóny jsme se rozhodli otestovat třetí restauraci. Tentokrát se ale do třetice všeho dobrého nepodařilo a my jsme zažili další z otřesných zážitků, který bychom nepřáli nikomu. Sledovat, jak česká gastronomie může klesnout na dno a co vám dokáží naservírovat v hospodě na talíř, vydávajíc to za úžasnou akci nebo masové hody, je smutné.

Na portálu slevajakbrno jsme zakoupili 800 g šťavnatých miniřízečku s třemi druhy příloh a omáček. Sleva 66 %.

Všimněte si, jak lákavě obrázky vypadají. Nic čemu by nešlo odolat a opět nikde není uvedeno, že se jedná o ilustrační obrázky. Jako běžní spotřebitelé se domníváme, že přesně takové řízečky dostaneme.

Drsná realita

Už při vstupu do restaurace, jsme se začali obávat toho co přijde. Oprýskané zdi, rozbitá cesta při vstupu a celkové prostředí restaurace působilo spíše jako nějaká místní hospůdka, která je v rekonstrukci. Překvapující bylo, že v sobotu večer zeje hospoda prázdnotou a kromě dvou štamgastů, se zde nenacházel prakticky nikdo. Pití jsme obdrželi po 12 minutách od objednání, což se při prázdné hospodě nedá považovat za extrémní rychlost. Nealkoholické pivo se v nabídce nevyskytovalo a tak jsme si objednali kofolu. Zřejmě moc pěnila a její natočení trvalo tak dlouho. I přes propagaci piva Maestro na různých rekalmních plochách restaurace dostal náš kolega zvětralou žbrndu, o nějakém slibovaném „lavinovém efektu“ nemohla být ani řeč.

Po několika minutách doběhl zřejmě pan majitel, který na své zaměstnance začal doslova řvát, jaké to jsou „neschopné ku*vy“. Milému pánovi můžeme vzkázat jedinou věc. Ať si své problémy řeší někde jinde, ale v žádném případě ne před hosty. Tohle není zážitek, pro který jsme sem přišli.

Celé prostředí restaurace (hospody) působilo prazvláštně. Nejvíce nás zarazili nechutně řvoucí papoušci. Když pomineme hygienu, tak křik, který vydávali, nebyl pro uši hostů vůbec příjemný.

To nejhorší přišlo s jídlem

Už jsme se poučili, že od restaurací na slevových portálech nelze očekávat žádné kulinářské zázraky, avšak základní věci jako usmažení řízků by měl zvládnout každý průměrný kuchař. Co jsme však dostali na stůl, byla jedním slovem hrůza.

Masová mísa by se dala označit spíše jako mísa nesmyslně naskládané zeleniny s kousky masa.

Černé okraje salátu a mísa naskládané zeleniny

Ačkoliv byly na slevovém portálu řízky ve strouhance, dostali jsme řízky obalené v připálených kukuřičných lupíncích.

Připálené lupínky

Nejsilnější zážitek nastal při rozkrojení kuřecího řízku, který byl syrový.

Syrový kuřecí řízek

WC je odrazem celé restaurace

Po otřesném zážitku z jídla přišla chvíle, kdy příroda zavolala, a tak jsme se rozhodli navštívit onu inkriminovanou místnost. Další obrázek asi nepotřebuje komentář.

Záchodky v restauraci

Nepoučitelný portál i majitel restaurace

Že nejsme jediní, kdo měl podobný zážitek jsme si ověřili i v diskuzi pod slevovou akcí, kde je většina hodnocení negativních. Reakce restaurace není na místě a místo toho, aby napadali hosty, by se měli zamyslet nad vlastním podnikáním a prezentací.

Zasíláme útržek z diskuze:
Zákazník
již jsme voucher meli koupeny a ,,bohuzel“ jsme ho i vyuzili, prostředí restaurace nás už od začátku odradilo od jídla. Obloha byla okorana, jako by byla čtrnáct dní stará, maso plavalo v oleji, kofola uz neměla ani bublinky a v pivu šlo cítit železo. Vůbec nedoporučuji!!!
Restaurace
Zdravíme paní Ivetu, je nám líto, ale myslím, že jste tu nebyly a nebo se snažíte kazit pověst podniku. Zelenina se nám nedostává a tak děláme saláty dvakrát za den čerstvé, kofola je točená a bublinek je tam dost a pivo sem chodí pít stále více lidí pro jeho kvalitu. Na požádání mohu doložit sanitační knihu o kontrolách z pivovaru. Navíc řízečky se suší a v lupínkách se olej nedrží což nás přesvědčilo, že jste tu ani nebyla. s pozdravem Litovel
Zákazník
Myslím, že pověst se skazit nedá, pokud jste tak dobří jak píšete, ale podle toho co jste napsal tak každý posoudí sám. Bohužél jsem tam byla a je nehygienické už jen pták (papoušek nebo andulka) v místnosti, kde lidé jedí. Ale ať každý vyzkouší sám.

Podle toho, co paní Iveta píše, restauraci opravdu navštívila a jak lze vidět, krizovou komunikaci restaurace nezvládla. Slevový portál v tomto případě raději mlčí a co hůř, slevové akce nabízí dál.

Restauraci bychom v žádném případě nedoporučili, pokud od základu nezmění svůj přístup k hostům.

Portál, na kterém se akce objevila: Slevajakbrno.cz Zakoupených kupónů: 277

Zbytečně utracených peněz: 55 123,-

 Copyright © 2022 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang