Nespokojenost s nákupem zboží na slevomatu vzrůstá

V průběhu listopadu nám dorazilo více stížností na slevový portál Slevomat.cz a jeho neseriózní jednání při nákupu zboží. Především v sekci móda se množí nedodání zboží v termínu, nereagování na dotazy a co je asi nejhorší přestupek, změna zboží bez vědomí klienta na jeho vlastním voucheru.

Móda na Slevomatu

Nejčastějším případem je, že si objednáte zboží a čekáte více než tři týdny než dorazí. Už dlouhá dodací doba je při nakupování na internetu nestandardní způsob. Nákupy na internetu mají být rychlé a ušetřit vám čas. Nakupovat u překupníků se mnohdy nevyplácí a nesvědčí to o přílišné kvalitě zboží. Nehledě na padělky, které se na Slevomatu také objevily, viz kauza Aeronautica Militare.

Stížnosti i na sociálních sítích
Když už si zákazníci Slevomatu musí stěžovat u nás a žádat nás o radu, jak postupovat, nebo na sociálních sítích, začíná to zavánět velkými problémy slevového portálu. Dva příklady za všechny:

Ráda bych se zeptala, jestli si svých zákazníků vážíte nebo z nich máte jenom prdel a berete je jako prostředek, jak si bezúročně půjčovat peníze???
10.10. jsem si objednala zboží s dodáním 4.11. už tak se mi to zdálo docela dlouho, ale budiž. 2.11. o půl 10 večer mi přišel mail, že dodávka se posouvá na 16.11. fajn, beru. do zmíněného data nic nepřišlo a ani se nikdo neobtěžoval dát mi vědět. proto jsem volala, ale nikdo mi nebyl schopen říct, co se s mou objednávkou děje, s tím, že dají požadavek na informaci ze skladu. vyřízení tohoto dotazu může trvat až 2 dny!! po 2 dnech se mi nikdo neozval!! opět jsem volala a opět jsem byla ujištěna, že to prověříte a sami se mi ozvete. a hádejte co? samozřejmě, že se nikdo neobtěžoval.. takže zítra budu opět volat a je mi líto toho operátora, protože budu asi dost nepříjemná.
u slevomatu nakupuju poprvé a rozhodně NAPOSLED!!!!!! a rozhodně budu všechny své známé od nákupu u vás zrazovat!!!!!! je to i částečně moje chyba, měla jsem se nejdřív podívat na tyto stránky, poměr negativních a nespokojených příspěvků oproti těm spokojeným je vše vypovídající.. tváříte se jako seriózní obchodník, ale do toho máte sakra daleko.. (zdroj: Facebook.com)

Mohla bych se zeptat, jak je možné, že je mi zrušena objednávka z důvodu, nedodání vaším dodavatelem, nabídnuty jiný kalhoty, z mého pohledu nepřijatelný model. Toto po všech možných urgencích, kdy z Vaší strany se nikdo neobtěžoval reagovat. A HNED TEN STEJNÝ DEN, mi přijde do mailu vaše nabídka na AKCI .. kde nabízíte PŘESNĚ TY KALHOTY, které mi odmítate dodat protože Vám ho dodavatel nedodal ?? TO si z nás děláte legraci ?? Nebo chcete ať vám, opět jako pitomci pošleme na měsíc peníze, který teda se slovy OMLOUVÁME SE pošlete zpět???????????? (zdroj: Facebook.com)

Jak je vůbec u služby, která se chvástá garancí spokojenosti, podobné jednání možné? Uznáváme, že se občas může vyskytnou komplikace, ale v tomto případě už jdou stížnosti do desítek a to je jen špička ledovce lidí, kteří si podobné zacházení nenechají líbit.

Každoroční problémy s dodací lhůtou

Každý rok se slevové portály, především ty větší, potýkají v předvánočním období s nedodáním zboží v deklarované dodací lhůtě. Ani jeden rok tento problém nedokázaly vyřešit a troufáme si tvrdit, že v letošním roce to bude ještě horší, čemuž nasvědčuje aktuální stav.

Proč jsou slevové portály neschopny dodržet stanovenou dodací lhůtu? Protože mají neseriózní dodavatele. Pokud by se opravdu jednalo o originální produkty, je standardem u většiny značek včasné dodání. Výrobce by si nedovolil zpoždění. To nastává většinou u padělků nebo nekvalitního zboží. Například východní dodavatelé nejsou příliš spolehliví. Od toho se odvíjí i cena zboží a jeho sleva.

Prasárna na druhou

Neschopnost slevových portálů zajistit dodání zboží v nezvykle dlouhé dodací lhůtě je jedna věc, která by se s ohledem na tento podivný trh dala vzít jako jeho velké mínus. To, že si Slevomat dovolí změnit vámi objednané zboží na vašem voucheru bez upozornění jen proto, že mu ho dodavatel nedodá, je výsměch všem jeho klientům.

Pro Slevomat je asi standardní praxí, měnit podmínky a dokonce objednané zboží v průběhu akce, aniž by o tom dal někomu vědět. Klasické omluvy velvyslance Petra Bořuty už jsou ohranou písničkou, která spíš zakrývá zoufalost a neschopnost obchodního týmu najít seriózní dodavatele. Ono se není čemu divit. Seriózní a schopný podnikatel nemusí využívat slevových portálů.

Vyjádření Slevomatu

Je velmi jednoduché vzít stížnosti našich zákazníků z Facebooku a na jejich základě napsat generalizující článek. Přiznávám, že se v posledních dvou týdnech vyskytl problém u výše zmiňovaných kalhot, každopádně právě díky garanci spokojenosti se nemůže stát, že by náš zákazník dostal zboží, se kterým je nespokojený a nemohl jej na naše náklady vrátit.

Navíc když to vezmete z druhé strany, denně prodáme několik tisíc kusů zboží a zákaznické hodnocení se neustále zlepšuje.

Každopádně, jak uvádíte, nemá smysl tu uvádět ohrané omluvy. Pokud by tedy kdokoliv ze zákazníků chtěl doplňující informace k uvedeným případům nedoručení nebo opožděného doručení zboží nebo jakoukoliv reakci na fungování sekce Móda a Styl, ať mne neváhá kontaktovat na emailu :marie.chytilova@slevomat.cz.

Pozn. Antislev: Oceňujeme vyjádření a jen malá poznámka. Nejsou to jen dvě stížnosti na Facebooku. To byl jen veřejný příklad.

 Copyright © 2024 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang