Čtenáři sobě: Papírové žaluzie

Podnikatelé jsou stvoření vynalézavá, to se jim opravdu musí nechat. Poradíme vám recept jak si udělat dobré jméno a pak na tom vydělat maximum. Představte si situaci, kdy prodáte kvalitní originální výrobky v první slevové akci, získáte skvělá hodnocení. U druhé akce už neprodáváte originál, jen jeho napodobeninu za výrazně nižší výrobní náklady. Ovšem cena zůstává stejná.

Vnímaví čtenáři

Nikdo asi nepočítal s tím, že by si „stejný“ produkt mohl zakoupit někdo 2x. A jak nás jeden pozorný čtenář informoval, stalo se tak. Na slevových portálech se začaly zpočátku zřídka později ve velkém objevovat slevové akce na papírové žaluzie.

Co se vlastně stalo?

Nejlépe asi situaci popíše email od klienta, který si zakoupil papírové žaluzie v obou akcích:
Po dřívějších kladných zkušenostech jsem si tyto papírové žaluzie znovu zakoupil. Jedná se ale o nekvalitní napodobeninu dříve nabízeného amerického výrobku od firmy Redi Shade.

Nabízené papírové žaluzie na portálu slevomat jsou padělkem (pozn. antislev: Slovo padělek bychom raději nahradili nekvalitní napodobeninou, avšak pro pochopení vnímání akce klienty jej zde ponecháváme), pro jehož výrobu byl použit nekvalitní papír, který nedrží tvar ani barvu.

Rovněž kvalita zpracování se v žádném případě nedá srovnávat s originálem. Nově nabízené papírové žaluzie vzhledově vypadají jako toaletní papír. Odsud vyplývají i kladná hodnocení na slevomatu, která již nemají s nabízeným zbožím nic společného!

Výrobek je ale jiný a kladné reference neodpovídají realitě. Viz např. různé obaly výrobku v příloze tohoto e-mailu a okopírované obrázky z originální prezentace na www.papiroverolety.cz. Navíc se na slevovém portálu slevomat odkazují na video s montáží výrobku z TV pořadu Rady ptáka Loskutáka, kde je ovšem natočen originální výrobek značky Redi Shade, Inc.

Vnímání spotřebitele

A víte jak spotřebitelé vnímají podobné akce:
Papírové žaluzie rozhodně nejsou špatným výrobkem, ale to jak se padělek vydává za originál je přímo neúnosné. Navíc slevové portály zveřejňují hodnocení, obrázky a videoukázku, které patří k originálním papírovým roletám (žaluziím) od firmy Redi Shade, ale ne tomuto „novému“ vynálezu společnosti BV-FORTUNE, spol. s r.o., čímž vlastně klamou spotřebitele.

Dále mam také podezření, že ceny na stránkách dodavatele www.papirove-zaluzie.cz jsou uměle stanoveny ve výši 219Kč za kus, aby se pak na slevových portálech vytahovala sleva 50 až 60 % (přičemž originál stojí kolem stovky bez žádných slev).

Reakce slevových portálů – zklamání

Největším zklamáním je pro nás reakce slevových portálů, kteří ačkoliv byly v diskuzích od několika zákazníků upozorněny na nekvalitní zboží, tak se místo prověření prodejce uchýlili k argumentům: „Zboží jste u nás nenakoupili, tak běžte za prodejcem. Podobné jednání považujeme za velmi arogantní a neprofesionální.

Byla zde i reakce na spousty spokojených zákazníků, ale to byli ti, kteří využili původní akce a nakoupili kvalitní zboží na rozdíl od napodobenin.

Shrnutí

Opět se na slevových portálech projevila podnikatelská vlastnost vydělat co nejvíce. Ano je to správné, ale za každou cenu? O společnosti BV-Fortune, spol. s.r.o jsme již informovali v souvislosti s pracími prášky a na základě dalších negativních reakcí o nich nemáme valné mínění a spolupráci s nimi bychom nedoporučili.

Slevové portály nás zklamaly. I přes jejich ujišťování, že se snaží prověřovat prodejce a hlídají si kvalitu produktů, nám realita ukázala, že místo toho řeší, zda zákazník v předchozí akci nakoupil nebo ne a zda má tedy nárok si stěžovat. Je to logické, protože oprávněná stížnost na kvalitu zboží se nedá znegovat jinak než diskreditací diskutujících.

Zakoupených voucherů: 3 541
Zbytečně utracených peněz: 366 387
Portály, na kterých se akce zobrazila: slevomat.cz, vykutpo.cz, hyperslevy.cz, nebeslev.cz, slevopolis.cz

 Copyright © 2024 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang