Schovávejte si doklady

Při nákupu na slevových portálech, ať už zboží nebo služeb, je stejně jako v běžném životě zapotřebí schovávat si příslušné doklady pro pozdější možné reklamace. Zvlášť u služeb nebo eshopů, které vlastní jak slevový portál tak i shop nebo služby, které na něm inzerují.

Paní Paríšková, která provozuje Bestsalon (dříve kadeřnictví karin) zároveň provozuje slevový portál bestsleva.cz. Na její služby už je na internetu řada stížností a i my pro Vás připravujeme speciální článek, od nespokojených zákaznic. Názory si můžete přečíst na portálu omlazeni.cz nebo podvodnefirmy.cz.

Dotaz

Dobrý den. Jsem jedna z podvedených zákaznic kadeřnického salonu Karin sídlem hotel DMH,5 poschodí,dveře 16,Výškovická 122,Ostrava.Moc bych prosila o radu jak se můžu bránit.U majitelky Michaely Pariškové jsem si koupila voucher na prodloužení řas a při té příležitosti jsem se sní domluvila na prodloužení vlasů.Měly to být vlasy největší kvality. Vlasy jsem měla asi 2 dny protože po umytí a po konzultaci s jiným salonem jsem zjistila že to jsou vlasy te nejhorší kvality. Šla jsem je teda k paní Pariškové reklamovat. Ta mi vlasy sundala a tvrdila že je posílá na reklamaci. Čekala jsem asi 14 dní ale nic se nedělo a tak jsem se za paní Pariškovou zastavila osobně.Byla na mě hrubá a tvrdila že na ty vlasy dodavatel žádnou záruku nedává. Pak mě vyhodila ze svého salonu a ještě mi vrátila mezi dveřmi vlasy které nebyly ani moje.Přišla jsem tedy o 4000 Kč. Bohužel nemám paragon ten mi nechtěla dát, ale mám veškeré emaily, které jsme si mezi sebou posílaly.

Co jsem si zjištovala je takto podvedených zákaznic více např. na internetových stránkach www.omlazení.cz,v registru dlužníků atd.Prosím vás dalo by se to nák řešit? Děkuji mockrát za váš čas.

 Copyright © 2022 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang