MojeBanka a její služby

Díky této službě bude mít klient aktuální informace o všech produktech a účtech, které si zpřístupní v MojeBanka. Jaké to jsou?
Bude se moci podívat na historii příkazů, které zadal. Může si nechat posílat prostřednictvím SMS zpráv, emailů či faxů například aktuální zůstatek na účtu, oznámení o operacích platební kartou a jiné. Najde zde i přehled dostupných úvěrových limitů, informace o nabídkách KB, nebo o provozních záležitostech, které budou dostupné prostřednictvím služby „Schránka“.
Má možnost nahlédnout a stáhnout si elektronický výpis k účtům a kartám, upravovat limity k platebním kartám a povolit či zablokovat kartu pro platby na internetu.

MojeBanka – další možnosti plateb a operací
Prostřednictvím služby může zadávat příkazy k úhradě nebo inkasu, zadávat trvalé příkazy, povolení k inkasu a další. Služba umožňuje dobíjení kreditu všech tuzemských operátorů a je-li u Vodafone, můžete zaplatit i fakturu. Pokud si potřebuje klient vzít úvěr, má možnost si ho sjednat online.
Na MojeBanka může klient investovat do podílových fondů. Jako klient Komerční banky může kdykoliv využít telefonní poradenství.