Smutný ale očekávaný konec CK Solymar

O kauze CK Solymar, která začala své zájezdy pordávat přes slevový portál, jsme vás už informovali. Kdo, i přes silná slova CK, očekával, že se zájezdy opět začnou prodávat nebo že klienti dostanou své peníze zpět, velice se spletl. Jak zní vyjádření majitele?

O očekávaném konci informovala CK Solymar na svých stránkách následujícím vyjádřením:

aktualizace informací pro klienty ke dni 21.8.2013:
Vážení klienti,
velice nás tato situace mrzí, ale společnost z důvodu stále absence a nemožnosti získání pojistné smlouvy nemůže nadále nabízet, prodávat ani organizovat zájezdy.
Po zhodnocení současné situace společnost připravuje návrh na zahájení insolvenčního řízení. Tímto prosíme naše klienty, aby se se svými nároky následně obraceli přímo na pojištovnu UNIQA. Je potřeba nahlásit škodní údálost na telefonním čísle 800 120 020, kde s Vámi sepíší formulář a následně odešlou příslušnému oddělení.

Je nám velice líto, že se nám nepodařilo situaci vyřešit jiným způsobem. Za vzniklé komplikace se Vám hluboce omlouváme.

Za Solymar, s.r.o.
Jan Pfeifer
jednatel

Další výmluvy na to, že konkurence zajistila jejich konec, tím že zajistila, aby jim pojišťovna vypověděla smlouvu, raději komentovat nebudeme. Věříme tomu asi tolik, co vyjádřením a slibům v televize, že klientům do týdne vrátí peníze.

Uzavře s námi někdo sázku, že pan podnikatel bude mít do roka novou CK?

 Copyright © 2024 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang