Slevové portály v krizi, CK k nim nechtějí

V posledních dnech se nám podařilo uskutečnit několik zajímavých setkání se zástupci cestovních kanceláří, kterých jsme se ptali na jejich zkušenost se slevovými portály.

Kromě několika vybraných CK, které se neustále na slevových portálech opakují s pochybnými nabídkami a zvláštní cenotvorbou, kdy nejde o zlevněné zájezdy, nýbrž o zájezdy za běžnou cenu a ještě do ne zcela oblíbených středisek, se většina cestovní kanceláří na slevové portály nechystá a moc dobře vědí proč. Nechtějí spadnout do podobné pasti jako hoteliéři.

Některé slevové portály však zacházejí tak daleko, že nabízí cestovním kancelářím inzerci na jejich portálech zdarma, jen aby přitáhli nové zákazníky a jejich nabídka obsahovala konečně nějaké zajímavé a hodnotné věci či služby.

Cestovní kanceláře si však moc dobře uvědomují, že poskytnutím slevy a případné marže by se mohli dostat do finanční tísně a dopadnout jako některé CK, které inzerovali na slevových portálech a v letošním roce zkrachovali.

Víte, že v letošním roce dospělo ke krachu více CK než v předchozích 10 letech? A stačí se jen podívat do historie slevových nabídek a většinu ze zkrachovalých CK jste na slevových portálech mohli najít.

Opravdu jsou slevové portály v takové krizi, že se vzdávají svých marží, jen aby zničili další segment, jako se jim to povedlo u hotelnictví? Doufejme, že se jim to nepodaří a lidé budou moci bez problému odcestovat na dovolenou bez obav krachu cestovní kanceláře.

 Copyright © 2024 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang