Slevomat varuje před možným zneužitím obchodního jména.

Dorazila nám tisková zpráva, kterou považujeme za seriózní zveřejnit. I když nemáme Slevomat moc v lásce, parazitování na značce důrazně odsuzujeme.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Slevomat varuje před možným zneužitím obchodního jména.

Praha, 13. února 2014 – Největší český slevový portál Slevomat varuje před možným zneužitím svého obchodního jména a neoprávněným užitím zapsaných ochranných známek slevovým portálem „slevomat.lucerny.cz“. Součástí názvu tohoto slevového portálu je slovo SLEVOMAT, které může případné zákazníky uvést v omyl a navodit zdání, že se jedná o nabídky portálu Slevomat.cz. Provozovatel portálu Slevomat.cz se distancuje od jakýchkoliv aktivit a nabídek portálu „slevomat.lucerny.cz“ a upozorňuje uživatele na nebezpečí záměny.

„Slevomat.lucerny.cz je aktivita e-shopu Lucerny.cz, kterou na své homepage propaguje upoutávkou s textem „Spustili jsme vlastní SLEVOMAT. Slevy až 80%“ a na nabídkové liště pod heslem „AKCE (SLEVOMAT)“. Tyto aktivity u některých uživatelů navodily dojem, že se jedná o nabídku Slevomat.cz. Tyto informace nám poskytli nespokojení zákazníci, kteří se opakovaně obracejí na náš zákaznický servis se stížnostmi na kvalitu služeb na zmíněném slevovém portálu,“ říká Marketing Manager Slevomatu Zdeněk Linc. „Vedení Slevomatu už podniklo nezbytné právní kroky k zastavení těchto aktivit, ale nelze vyloučit, že toto zneužití naší ochranné známky může uvést v omyl další zákazníky a způsobit jim komplikace,“ dodává Zdeněk Linc.

Odkaz na slevový portál, který zneužívá ochrannou značku Slevomat:

http://slevomat.lucerny.cz/dnesni-sleva

Více o Slevomat.cz
Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování a současně dala svým názvem jméno zcela novému odvětví internetového podnikání. Po necelých čtyřech letech existence je Slevomat největším českým slevovým portálem a současně nejrychleji rostoucí firmou českého internetu. Slevomat má přes 1,5 milionu registrovaných uživatelů, kteří se Slevomatem ušetřili přes tři a půl miliardy korun. Denně zaznamená přes 200 000 návštěv. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.

Mgr. Milena Hurajová
Media Relations Manager

Štítky: slevomat

 Copyright © 2022 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang