Původní cena bývá problém

Věčné téma v diskuzích na slevových portálech je původní cena a výše slevy. Téma, které je na denním pořádku a které působí rozruch nejen mezi spotřebiteli, ale i samotnými slevovými portály. Pokud už se rozhodnete jít na slevový portál, dejte si na tuto zásadní informaci dobrý pozor a zacházejte s ní rozumě. Velmi rychle se sebemenší odchylka může obrátit proti Vám.

Naše pozorná čtenářka Lenka nás upozornila na portál capnito.cz a slevu na víkendový pobyt plus.

Celá akce by měla smysl v případě, že by se stejný pobyt nedal koupit na stránkách hotelu za stejnou cenu, označenou jako first minute.

Po upozornění v diskuzi na slevovém portálu byl sice text akce upraven, ale i tak to na spotřebitele může působit zvláštně. Pokud by byla akce pouze na slevovém portálu je to přesně ta správná ukázka, jak využít slevový portál k propagaci své akce. Kvalita hotelu výborná, balíček, který je připravený je zajímavý, už jen dát slevu a nabídnout to na slevovém portálu. Pak ale nesmíte stejnou akci udělat na svých stránkách. Slevový portál se tak dostává do nevýhody a zvídavý spotřebitelé na tuto skutečnost upozorní. Nakonec se alespoň trochu podařilo situaci vysvětlit doplněním informací na stránky hotelu.

Podařilo se nám ještě dohledat ceník z roku 2010, kdy stejný pobyt byl v ceně 1590,-/osobu. Výsledná cena za pobyt by byla 3180,- Vypadá to, že hotel své služby za poslední dva roky výrazně zdražil, což je čistě v jeho režii a nevidíme na tom nic špatného. Jen si aktuální původní cenu nemůžeme relevantně ověřit. Každopádně podle reakcí uživatelů to vypadá na velmi pěkný hotel, takže ho můžeme doporučit. Jen nevidíme rozdíl v tom, zda si ho objednáme přes slevový portál nebo napřímo. Pro nás v tomto případě ztratil slevový portál svůj význam.

Aktualizace 24.6. – Upřesnění cen

Na základě našeho článku se nám ozval majitel hotelu, který upřesnil informace o vývoji cen hotelu.
„Za dobu 2001 – 2012 se pultová cena ubytování ve dvoulůžkovém pokoji vyvíjela asi takto: 2001 – 2004 = 1.390,- Kč; 2005 – 2006 = 1.490,- Kč, 2007 – 2011 = 1.590,- Kč, 2012 = 1.690,- Kč. Tyto ceny, jak vidíte, korespondují pouze s zvyšováním vstupů, energií, DPH apod.“ Zvyšování cen je naprosto logická záležitost. Teď nám naopak přijde, že hotel drží své ceny při zemi.

A ještě další upřesnění: „V roce 2011 ( ne jak je chybně uvedeno 2010 ) se dvoudenní pobyty přes slevové portály prodávaly za cenu 3.180,- Kč ( 1.590,- Kč / osoba / pobyt ). V letošním roce 2012 jsme vzhledem ke kupní síle potencionálních hostů ceny nezvýšili, ale naopak o 500,- Kč / pobyt jsme ceny snížili.“ Což z přiložených letáků můžeme potvrdit.

Exkluzivitu si hotel se slevovými portály už také upřesnil a z nejasných informací se rázem stává ukázková slevová akce. Hotelu Akademie i slevovému portálu capnito.cz patří uznání za to, jakým způsobem akci zvládli. Přejeme hodně spokojených klientů.

Narazili jsme ještě na jeden podobný příklad na portálu kralovnaslev.cz s vodní dýmkou a původní cenou 349,-.

V internetovém obchodě je ale cena 299,-.

Rada na závěr

Pokud děláte akci se slevovým portálem dejte si pozor na informace, které uvádíte na svém webu nebo v propagačních materiálech. Na spotřebitele působí sebemenší rozdíl původních cen nedůvěryhodně a místo reklamy máte spíše ostudu. V žádném případě pak neměňte ceny nebo podmínky slevy v průběhu trvání akce na slevových portálech.

Portály, na kterých jsme na ceny narazili: capnito.cz, kralovnaslev.cz

Štítky: capnito, kralovnaslev

 Copyright © 2022 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang