Portál nedoplácí podnikatelům za akce

Nedávno jsme Vás informovali o praktikách portálu nebeslev a jeho platební morálce vůči zadavatelům akcí. Jen jsme dopsali článek už nám přišla obdobná stížnost. Tentokrát se jedná o nevyplacení části provize, kterou si slevové portály nechávají na případné reklamace.

Dotaz

Dobrý den,

ráda bych Vám dala příspěvek k portálu nebe slev,

na tomto portálu jsem měla nabídku v roce 2012, na kadeřnictví Simply Hair , tato akce byla zákazníky vyhledávaná, nebyla žádná stížnost ani reklamace a byly na ní dobré ohlasy od zákazníků, problém nastal jakmile portál měl tuto akci proplatit, nejdříve byla účetní na jarní dovolené, pak po několika telefonických urgencí, kdy nebudu popisovat urážky a nátlaky, mi s dvouměsíčním zpožděním proplatili fakturu, ale deset procent z této faktury si nechali na reklamace, které jsem dodnes nedostala, naposledy napsali, že to bude do konce listopadu 2012 proplaceno, stále nic, proto zvažuji v únoru podat soudní platební rozkaz. Doporučený dopis s dodejkou se vrátil jako nevyzvednutý.

Doufám, že tento dopis pomůže vybrat ten správný slevový portál

děkuji a přeji hezký den

Odpověď

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Z Vašeho dotazu nevyplývá, na jakém základě či z jakého právního důvodu si ponechali 10% na reklamace. V podnikatelské praxi se stává, že faktury jsou proplaceny až po devadesáti dnech. Doporučený dopis s dodejkou je dodaný na základě fikce. V případě, že Vám tato lhůta již uběhla a nejedná se o plnění ze smlouvy, které jsou si oprávněni ponechat, jedná se o bezdůvodné obohacení bez právního důvodu podle §451 ObčZ a mělo by být tak navráceno. V případě, že zvažujete podání platebního rozkazu je třeba doložit Váš právní nárok a zaplatit

soudní výlohy. Doporučuji je před podáním platebního rozkazu opětovně vyzvat.

 Copyright © 2022 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang